2008. október 7., kedd

1000%-os tipp ilyen kellene minden nap

Ha lóversenyre is szoktál fogadni, akkor valószínűleg van már Betfair számlád.

Megjegyzem Károlynak összességében nagyon jók a lóverseny tippjei, főleg a Lay tippek.

Na de amiről ma írok, ilyet lehet hogy mégsem láttál eddig. Én sem.
A minap épp figyelem, hogy fut a lovam, tudod a nyereményszorzók alapján élőben már látni, hogyan alakul a futam.

A lovam sajnos nem nyert és kb 15 perc múlva gondoltam frissítem a számlám, de még nem írta ki a veszteséget. Kicsit furának tartottam a dolgot, így visszamentem a futamhoz.

Már régen vége lett a futamnak, de a tétek megtételét még nem zárták le. Látni lehetett, hogy melyik ló nyert, és lehetett fogadni. A jobb felső sarokban lévő összeg, amely mutatja az összefogadások értékét, gyilkos módon emelkedett.

Gondoltam kipróbálom - és bejött.

Az odds a nyertes lónál 1.02 és 1,05 között mozgott, sikerült 1.05-nél 1 euró téttel megtennem. Hogy miért ennyivel - hát nem is tudom, lányos izgalmamban én sem voltam biztos a dologban, így csak próbaképpen fogadtam rá.

Sanos nem tudom mi lehetett az oka ennek a technikai hibának, mindenesetre a fogadás érvényes lett és a nyereményt is kifizették.

Íme a fotó, ez akkor lett volna érdekes, ha legalább 1000 eurót teszek rá, de hát ez már csak álom marad :-)



1000%-os tipp ilyen kellene minden nap!!!!!

Mi a véleményed?

Ha még nincs Betfair számlád, akkor mindenképp nyiss egyet a képre kattintva. 20%-al magasabb oddsok, fogadás a vesztesre és más előnyök.





19 megjegyzés:

Névtelen írta...

nos lassuk mi a mai termes....
Talan tenyleg technikai hiba nem kizarhato de sokkal valoszinubb, hogy mig mi itt a magyar ugaron semmit nemtudunk a loversenyekrol mert nincs elo kozvetitesunk, addig a PIAC az tudja hogy nagyon közel értek be a célba a lovak és éppen a célfotot nezik vissza azert lehet ra meg fogadni,szoval elmegy de 1000%nak én nemhivnam mert egyszer ugyse jonbe és akkor nagy buko.
A masik a betfair: a 20%al jobb odds hazudsag, maximum az eselyteleneken szokott annyi meglenni, valamint pont most vezettek be a prémium koltsegeket magyarul ha tul sokat nyersz akkor nem 5% ot fizetsz hanem 20%ot!
Egyedul ugyebar a back/lay jatek miatt jo az oldal de inkabb akkor BetDaq ott is novekszik a likviditas, év végéig 2% utanna 5% kell fizetni és ugyanugy van bonusz inkabb azt reklamozd...

Harvy

Tipp Mester írta...

OK, kicsit túllőttem a célon, mert azért mégiscsak a vicc kategóriába tatozott, egyébként mégegy ilyen is volt a héten.
A Betdaq se rossz, de kisebbek az odssok, meg elég körülményes is.

Ez a 20% új, eddig még nem vettem észre, de majd utána nézek, de azért durva lenne.

Nagyon tapasztaltnak tűnsz, ha van még hasznos infót, akkor ne tarts vissza :)

Névtelen írta...

Ez nagyon komoly!

Én is szoktam lovizni, de nagyon ritkán! Meglepődtem azon is amit tippmester írt, és azon is amit "névtelen", mert meg sem fordult volna a fejemben, hogy a célfotó idején még lehet fogadni!!!

Névtelen írta...

Hello!
Engem érdekelne ez a "profi sportbefektetés", de pl. Károlyt és a sportbefekteto.com-ot nem érem el. Itt is kb. egy hónapja nem volt új post, komment.
Mi történt?

Tipp Mester írta...

Szia,
Károly oldala átalakítás alatt van, esetleg irj neki a sportbefekteto[kukac]gmail.com címre.
Azért nem irtam ide a blogba, mert nem nagyon tudok ujat mondani. Ha esetleg valakinek van egy jó témája, megtárgyalhatjuk.

Névtelen írta...

Jó téma? Hogyne lenne! Pl. Írhatnál az továbbra is az eredményeidről. Gondolom, továbbra is benne vagy az online sportfogadásban. Vagy most szünet van?

Egyébként ez a célfotós dolog tényleg nagyon érdekes! Ilyen esetben a verseny után csak az első helyezettre lehet továbbra is fogadni? Mert ha nem, akkor én pl. azonnal meg"lay"-elném a legutolsó pár pacit tízezer euróval (darabonként) és kényelmesen hátradőlnék. Azok már úgysem vesznek részt a célfotó vizsgálata utáni döntésben (azaz tuti vesztők).
Ha ilyesmi relatíve gyakran van (pl. hetente 1) és tényleg lehet ilyen alkalmakkor még a vesztőre is fogadni, akkor ez a tuti biznisz.
De sajnos én semennyire nem vagyok (még) benne ezekben a dolgokban, úgyhogy szinte biztos, hogy nem így műxik.

Hogy áll a Betfair suli? Én felíratkoztam, de sehol semmi reakció. A google azért megtalálta az 1.0-át és már el is olvastam.
Persze az a minimum, hogy ezek után rajtad keresztül reggelek a Betfair-re.
Bár meg kellene vizsgálni ezt a 20%-os prémium jutalékot, hogy mennyire és mikor lép életbe (mármint milyen nagy nyereményeknél).

Kérdezek még: még soha nem volt számlám egyetlen online sportfogadási helyen sem. Itt is létezik olyan, mint pl. az online pókertermekben, hogy "játékpénz"? A különféle stratégiák kipróbálásához hasznos lenne, ha nem az éles pénzt kellene kockáztatni.
Tudom, regisztráljak és nézzem meg... :)

Don

(az előző kommentelő is én voltam, csak lusta vagyok ide is regisztrálni)

Tipp Mester írta...

Nem, aktívan csinálom Károly tppjei alapján.

Az a célfotós ötleted szerintem nagyon meggondolandó, bár buktatója lehet, de ha belegondolunk, hogy csak az első 2 ló célfotójáról van szó, akkor bizony érdekes.

A betfair suli folytatására egyenlőre nincs ötletem, ill. valószínáleg a kereskedésről lehetne írni, abban látom majd a jövőt én is, de nagyon nagy tőke kell hozzá, hogy komolyabb összegeket lehessen folyamatosan kaszálni.

A Betfair bónuszát nemrég nézegettem, de úgy emékszem rengeteget kell játszani, hogy valaki megkapja, így aztán nem olvastam tovább. Úgy tűnik nem nagyon van szükségük arra, hogy bónuszokkal csalogassák az új játékosokat.

Sportfogadásnál nem láttam eddig "játékpénz" számlát, amit én szoktam, az az eredmények táblában vezetése és összegzése - talán ezért sincs értelme a "próbajátéknak".
Ellenben a http://www.iasbet.com/ oldalán pár hete volt egy akció, amelynek keretében ha valaki regisztrál, kap a számlájára 10 dolcsit amivel élesben fogadhat. A gond az volt, hogy sok olyan sportra lehetett csak fogadni, amit nem nagyon ismerek, pl. ausztrál lóverseny.


Most jut eszembe... Betfair kereskedésről eddig nem nagyon találtam magyar nyelvű infókat, pedig jó kis téma. Ha valaki olvassa a bejegyzést és vannak tapasztalatai, jelentkezzen itt a blogban egy bejegyzéssel.

Névtelen írta...

Én nem a bónuszról beszéltem, hanem a "túl sokat nyerők" extra sarcáról. Tehát nekik egy bizonyos összeg felett nem 2-5% lesz a jutalékuk a Betfair felé, hanem akár 20% is lehet!
Ez mennyiben jelent akadályt a különféle stratégiáknál?

Don

Tipp Mester írta...

Ja most már értem. Kicsit utánaolvastam, bár igazából felületesen, de annyit értettem meg, hogy a Betfair jutaléka maximum 20% azok számára, akik nem hitelesítik magukat a Betfair felé.

Ezt KYC-nek hivják, Identity Verification Process.

Itt olvasható több nyelven is:
http://kyc.betfair.com

Ha valaki nem megy át a számlanyitás után ezen a hitelesítési eljáráson, akkor verik fel a jutalékot 20%-ra.

Egyébként 5% a jutalék és minden nyereség és veszteség után kapnak a játékosok betfair pontokat, amelyek alapján csökken a jutalék. Ha jól értettem, minden 0,1 font után jár 1 pont, ha nyersz akkor a jutalékból számítják, ha veszítesz, akkor abból az ööszegből fizetett jutalékból, amelyet akkor kaptál volna ha nyertél volna.

na ennyit sikerült így hirtelen elolvasni.
Én annak idején szintén átmentem a KYC-n, nem sokkal a számlanyitás után, lehet, hogy ezért nem tűnt fel a 20%.

Rák Attantam írta...

No, végre regisztráltam ide is. Remélem, sikerül valami "okosat" létrehoznunk. :)

Tehát: szerintem megint félreértettél. Amiről én beszéltem, az nem a KYC-el kapcsolatos, hanem azokkal a játékosokkal, akik "túl eredményesek", azaz a már megnyert pénzeikhez képest "túl kevés" jutalékot fizettek. Van még pár kritérium, ezért talán csak a játékosok kb. 2%-át "fenyegeti" a premium charge, ami a nyereményük max. 20%-a lehet. (bárcsak minket fenyegetne már...)

A KYC-es 20% meg nem az, amit gondolsz. Az úgy van, hogy ezeket a pontokat valamilyen kedvezményre váltják át, ami a jutalékfizetésbe is beleszámít és ez a kedvezmény akár 60% is lehet. De ha te még nem "KYC-eltél", akkor ez max. 20% lehet, akármilyen szépen is nézel rájuk. :)

Apropó KYC: én akárhová kattintok, csak a help jön elő róla, magát a procedúrát nem tudom elindítani. Pedig nagyon ajánlgatják, hogy "légy proaktív" és kezdeményezd te magad. DE HOL? :/

Ja, van egy meglepim. Az előző válaszod alapján gondolom, hogy még nem tudsz róla: http://www.playbetfair.com/

Itt lehet "játékpénzben" fogadni a Betfairnél! Jól eldugták, de meglett! :) Heti 1000 dollár játékpénzt kapsz, azt lehet elverni. Külön kell rá regisztrálni, az éles Betfair-es reg nem jó rá és meg is kérnek, hogy NE az ott használt nevet és jelszót akard ide is bereggelni.
Szóval mostmár szabad az út a vadabbnál vadabb stratégiák kipróbálásához. Ennek mondjuk speciel örülök.

Egy másik link: http://p2pfogadas.hu/
Ha már ismerted, akkor bocs. Szerintem hasznos infók lehetnek itt pl. a Betfair-rel kapcsolatban. Magyarul!

Egyelőre ennyi.

Tipp Mester írta...

Köszönet a sok hasznos infóért.

Rák Attantam írta...

Közben megnéztem ezt a playbetfair-t. Úgy néz ki, hogy csak foci és tenisz van rajta, meg lassabban frissít, mint az "igazi". Mindegy, gyakorolni tán jó lesz.

Van mégegy oldal: www.betfair.info
Ez gyakorlatilag egy Betfair-help, képekkel is illusztrálva. (Az Education-rész alatt található.)

Létezik egy könyv is, aminek az a címe, hogy "Winning on Betfair For Dummies".
Az Amazonon is fent van nyomtatott formában, de e-bookként is kínálják sokfelé. Remélem meg tudom szerezni. Jó lenne lefordítani. Alapmű lehetne a témában.

Tényleg, nem akarod kikapcsolni a kommentek előzetes moderációját (legalább a regisztrált tagoknál)? Olyan rossz, hogy elküldök egy kommentet és nem látom azonnal, hogy mit írtam. Javíthatnék, vagy kiegészíthetném a mondanivalót stb.
Vagy már "bántottak" a spammelők és ezért a szigor?

Rák Attantam írta...

Van itt mégegy tudásbázis, ahol példákkal bemutatják, hogy mi micsoda a BetFair-en és mit hogyan kell(ene) csinálni.

http://betting.betfair.com/education/

Persze ez is angol. :)

Tipp Mester írta...

Szabaddá tettem a bejegyzéseket :)

Nem nem volt eddig semmi gond, kezdettől fogva ellenőrzés alatt voltak a megjegyzések...na de mostmér szabad a pálya.

Tipp Mester írta...

Ez a http://p2pfogadas.hu/ oldal fejlesztés alattt van...előtte működött?

Rák Attantam írta...

Tegnap még csak a regisztrációs részre mondott "fejlesztés alatt"-ot az oldal. Sok infó volt rajta, meg egy fórum is. Érdekes. Remélem, hamarosan visszajön.

Rák Attantam írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rák Attantam írta...

Tehát: közben rájöttem, hogy csak a főoldal van blokkolva, a tartalom megvan:
http://p2pfogadas.hu/component/
option,com_frontpage/Itemid,1/

(a két sort kopi-pasztázd egybe és úgy tedd a böngészőbe)

Rák Attantam írta...

Bocs, hogy állandóan én írogatok, de jönnek az ötletek. :)

Szóval érdemes lenne jobban megvizsgálni a BetFair Games / Exchange Games / X-Hold'em játékot is!
Én minden esetre érdekesnek találom, hogy itt találkozik a póker és a fogadás/kereskedés. Mindez relatíve gyorsan, sőt van "turbo" sebesség is.