2008. május 23., péntek

Betfair szofver - Bet Angel

Kipróbáltam néhány szoftvert, amellyel a Betfairen tudsz kereskedni. Van közötük jó, és kevésbé jó is. A tetszésemet a Bet Angel nevű program nyerte el.



Miért tetszik a Bet Angel?

Talán mert viszonylag jól áttekinthető és az ára elfogadható.

Ha gyors akarsz lenni a Betfairen, ami pl. élő fogadásokon nagyon fontos, akkor mindenképp érdemes a Bet Angelt használni.

Több technika is rendelkezésedre áll a Bet Angellel, ami valójában a belépés után összeköttetésbe kerül a Betfair számláddal és így a fogadásokat, statisztikákat egyenes ezen a programon keresztül tudod figyelemmel kísérni.

Gyakorlatilag be sem kell lépned a Betfair oldalán a számládba. Esetleg csak akkor, amikor ki szeretnéd venni a busás hasznot :-)

Na lássunk egy Bet Angel technikát a sok közül, amit én is használtam.
A neve Dutching.

Ezt, ha a források nem tévednek Alcapone, a híres maffiózó könyvelőjéről nevezték el a szesztilalom ideje alatt, aki ezzel a technikával volt gyakran nyereséges, főleg lóversenyeken.

Miről is van szó: tegyük fel, hogy egy futamban van 12 ló, vagy akár 10. Ha a nagy esélyest szeretnéd megtenni, van némi kockázat, hogy veszítesz.
De mi van akkor, ha a 12 lóból az 5 legesélyesebbet viszont ki tudod (ha más nem, akkor az odds vagy a ló statisztikája alapján) választani?

Ez már jobban hangzik ugye?
Nagyon hasonlít ez a technika sport arbitrázshoz, de Bet Angellel és csak 1 irodában, konkrétan a Betfairen már sokkal kényelmesebb, gyorsabb. Persze ennek nagyobb a kockázata, mint a sport arbitrázsnak...de hát aki már foglalkozott arbitrázzsal, gondolom tudja, hogy ott is van némi kockázat (sok irodában kell pénzednek lennie, gyorsnak kell lenni, stb.)

Bet angellel "dutchingolni" már 100-200 Euróval is érdemes. Amikor a szofver segítségével kiválasztottad pl. az 5 esélyes lovat, akkor máris előre kiszámolva látod, hogy mekkora lesz a nyereséged, amikor pl. 100 eurót oszt szét a szofver 5 ló oddsán.

Egy-két jótanács, mert ez sem egy 100% dolog: soha ne használd a dutchingod Handicap futamra, általában óriásiak a meglepetések.
Igyekezz nem Hcap és rövidebb futamokat kiválasztani...na ezzel kapcsolatban még egy fontos dolog:

Pl. azt látod a futam kiírásánál, hogy 6f vagy 1m 3f. Mit jelent ez?
Ez a futam hossza.
1 m = 1 mérföld
8f = 1 mérföld.
1-2x lemértem, 1f hosszt kb. 10-12 mp alatt futnak le a lovak, azaz pl. 6f az kb. 1 perc, 1m az egyenlő 8f, azaz 8x12 mp, azaz kb. 1,5 perc.

Nos adtam néhány hasznos információt (ami örömmel tölt el) és bárcsak ezt nekem is így elmondta volna valaki... :)

Na de, BÁTRAKÉ a szerencse, mondja a közmondás.
Igyekszem minél több infóval ellátni a blogom olvasóit, de szerintem az a legjobb, ha nekiállsz gyakorolni, ha a szándékaid komolyak. Akár feltöltetlen Betfair számlával is gyakorolhatsz.

A Bet angel program sajnos kell... A rendes előfiztés a Bet Angelre havi 30 angol font, ami kb. 9000 Ft. Ilyet itt rendelhetsz.

De kipróbálhatod 20 napra 15 fontért is ha erre a képre kattintasz, ami napi 230 ft.


Ja, most juts eszembe...mekkora nyereségekkel számolhatsz?
Ha jó a választásod és az oddsok is kedvezők, 3-12% körüli szokott lenni a nyereség, ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy ha 100 eurót oszt el a szoftver, akkor 3-12 euró a tiszta nyereség, ami szerintem nem rossz.
Ha a kockázati tőkéd, mondjuk 1000 euró, akkor egy futamban 30-120 eurót kaszálhatsz.

Na de azért csak óvatosan!
Az éles fogadások előtt ismerkedj meg alaposan a szoftverrel!



Jó gyakorlást kívánok! Ha kérdésed van, írd meg! Megpróbálok válaszolni.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Nekem lenne par kerdesem ezzel a dutch-ingolassal kapcsolatban.
Akarhogy allitgatom de nem azt csinalja amit akarok..tok ideg vagyok mar.Buktam is vele...

Ha bejelolok mondjuk 8 lovat es megkotom a fogadasokat sose rakja meg mindet csak 3-4-et (8-nal pl.)

A winners- is allitani kell?
Vagy a Margin Makert?

Ha keszitenel egy reszletes leirast egy peldan kereszul, halas lennek!!!

Udv
Tomi

Tipp Mester írta...

-Elősször is kell némi gyakorlás, ami alatt azt értem, hogy ne élesben kezd el. Pl. ha még a betfair számládon nincs pénz, úgy érdemes.

-Én euróban vezetem a betfair számlám és így 4 euró a minimum tét, ami azt jelenti, hogy kisebb téttel nem tuddja a szofver sem megfogadni az egyes lovakat.

- Dollár alapú betfair számlánál sajnos nem tudom mennyi a minimum, de ha kipróbálsz beírni egy kisebb, mondjuk 1 dolláros tétet egyenesen a betfairen, máris jelzi, hogy mi a minimum.

- az emailedben írtad, hogy 30 usd-t osztattál szét a szofverrel...szerintem ez kevés 8 lónál, így nem jut minden lóra legalább a minimum tét összege, így ezeket nem fogadja meg a szofver ill. nem engedi a betfair oldala megtenni.

- Nekem az a tapasztalatom, hogy vannak futamok, ahol 50-60 euró elég ahhoz, hogy a 30 alatti oddsú lovakat meg tudjam fogadni minimum téttel, de általában 80-100 euró kell hozzá. Eddig én 100-assal játszottam.

Szóval szerintem azokat a lovakat nem teszi meg neked, amelyekre nem jut legalább minimum tétnyi összeg.

- Az utóbbi napok 1-2 tapasztalata, mivel még mindig azt mondom, hogy én is tanulom a szotfver használatot:
1) 1m2f vagy 1m hosszúságúnál nagyobb futamra nem érdemes fogadni
2) Hcap futamra nem szabad fogadni, de ezt már írtam,
3) Olyan futamra, amelyben 8-9 lónál több ló fut, megint csak nem érdemes fogadni.

És mégegyszer: ne élesben kezd a gyakorlást!!!

Névtelen írta...

Igazad volt, koszonom a segitseget.
Tenyleg az volt a baj, hogy egyes lovaknal nem volt meg a minimum tet.

Dollar alapunal is 4$ a min. tet.Bar ezt eddig is tudtam.(eszembe juthatott volna, hogy ez a gond...)

Idokozben egy kisebbfajta csoda reven sikerult magam feltornaszni 110$-ra igy mar megvan a kezdo tokem dutching-olashoz.

Remelem kitart a szerencsem!

Tipp Mester írta...

OK, nagyon örülök, de a többi tanácsomat is fogadd meg a biztonság kedvéért.
Ja... és ha lehet, időnként írd, hogyan boldogulsz.

ulisses írta...

Szia!
Elég sokat fogadok élőben a betfairen,és néha körülményessé teszi a fogadást hogy mindig szükséges a betfairnek 3-10 másodperc sportágaktól függően amíg elfogadja a fogadásomat .
Ez tenisznél 5,focinál 5-10,dartsnál például 3 másodperc.
Az lenne a kérdésem hogy e szoftver segítségével kiköszöbölhető-e ez a néhány másodperc,azaz van -e valami olyan technika amivel azonnal elfogadottá tudom tenni az élő fogadásom ha van a számomra éppen megfelelő odds.
remélem érthetően fogalmaztam meg a kérdésem,a választ előre is köszönöm!

Tipp Mester írta...

Szia, szerintem nem valószínű, de hátha majd lesz valaki aki itt ad rá tippet a blogban.